kawaleczek nieba dla mojej Mamy
Z Małej Szkoły w Wielki Świat Z Małej Szkoły w Wielki Świat Z Małej Szkoły w Wielki Świat Z Małej Szkoły w Wielki Świat Mapa strony Kanał RSS Kontakt
Szkoła Podstawowa im. Franciszka z Asyżu w Grążawach
Miejscowość Grążawy Szkoła w Grążawach (woj. kujawsko-pomorskie)[grazawy1][grazawy2][grazawy3][grazawy4][grazawy5][grazawy6]
Gmina Bartniczka
Adres Grążawy 29, 87-321 Bartniczka
Telefon 56 493 66 67
E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Organ prowadzący Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół Katolickich w Częstochowie
Dyrektor Bożena Zaborna
 

Nasza szkoła rozpoczęła działalność 1 września 2001 roku. Do czerwca tego roku w Grążawach działała Publiczna Szkoła Podstawowa, ale ze względu na zbyt duże koszty utrzymania została zlikwidowana. Pod presją rodziców i dzięki ich wielkiej i determinacji władze wyraziły zgodę na utworzenie Niepublicznej Szkoły Podstawowej w budynku po likwidowanej podstawówce.

Szkoła kontynuuje ponadstuletnią tradycję kształcenia dzieci i młodzieży, której początki sięgają końca XIX wieku. Na terenie wsi Grążawy istniała wtedy szkoła katolicka, do której uczęszczało około 100 uczniów.

Zapewniamy bezpłatną naukę w niewielkich zespołach klasowych, bezpieczeństwo, przyjazną i rodzinną atmosferę. Uczniowie w trudnej sytuacji materialnej otrzymują pomoc np. w formie zwolnienia z opłat za ubezpieczenie czy kupna książek. W szkole jest sześć klas: nauczanie zintegrowane I-III oraz IV-VI, działa też oddział przedszkolny z grupą różnowiekową. Szkoła dysponuje salą gimnastyczną i komputerową. Dowozimy uczniów szkolnym busem.

W projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat" bierzemy udział, aby pomóc uczniom zdolnym i mającym trudności w zdobywaniu wiedzy. Doskonalimy własny warsztat pracy, aby uatrakcyjnić prowadzone zajęcia. Dzięki działaniom projektowym niektórzy uczniowie, dotychczas bierni, odnaleźli swoje mocne strony i przestali być postrzegani jako osoby, które nic nie potrafią. Uczniowie są teraz bardziej samodzielni w podejmowanych działaniach. Wprowadzamy elementy oceniania kształtującego do codziennej pracy dydaktycznej. Pragniemy, aby uczniowie świadomie uczestniczyli w procesie zdobywania wiedzy i umiejętności niezbędnych w ich indywidualnym rozwoju.

 

Do góry Wstecz